Jong RB

Doelen scherper

In 2021 zijn de doelen van de jongerencommissie van het RB aangescherpt. Er zijn drie pijlers gedefinieerd:

Output

In het kader van de luidsprekerfunctie is focus aangebracht op drie thema’s uit het eerder, door de jongerencommissie, geschreven manifest: de woningmarkt, de deel- en platformeconomie en de flexibiliteit bij vorming pensioen. Van deze thema’s zijn infographics gemaakt die de basis vormden voor gesprekken met diverse jongerenorganisaties (zoals bijvoorbeeld de Jonge Democraten, FNV Young & United, NBA YP en CDAJ).

Tijdens een -voor jonge leden- georganiseerd webinar ‘Een nieuwe balans’ kwam de woningmarkt ook weer terug.

Verder zijn er verschillende andere onderwerpen, zowel fiscaal als niet-fiscaal, behandeld tijdens andere webinars en bijeenkomsten speciaal georganiseerd voor Jong RB-leden. Onder andere over internationale belastingen en procederen, maar ook over omgaan met (ir)rationele klanten.